torsdag 8 september 2011

Jävliga dagar

Ibland är det bara för mycket negativt som händer, som idag till exempel...
Det här är händelseförloppet:

Talade med en av mina bästa vänner i telefon om en jobbig grej som hon fått reda på. Just efter detta hoppade jag av min cykel och fastnade med jackan i sadeln vilket resulterade i att jackan gick sönder. Cyklade sedan vidare tills bakdäcket på min cykel exploderade mitt i en uppförsbacke bland massa folk som vände sig om och undrade vad som lät. Jag fick leda hem cykeln i spöregn, var ca 15 minuter hemifrån och var inte klädd för vädret (plus att jackan ju hade gått sönder). Till råga på allt hade jag väldigt bråttom hem eftersom att jag skulle packa och greja inför min hemresa imorgon (som jag för övrigt inte hunnit packa till ännu och jag åker hemifrån runt 8 imorgon...). Men jag kom ju hem till sist, om än väldigt blöt och ganska så jävla less på allt.

1 kommentar: