fredag 12 november 2010

Min fredag

Jaha och vad gör jag då?
Jo, jag lyssnar på Loreena McKennit samtidigt som en kastrull med löksoppa puttrar på spisen. Hade tänkt mig att gratinera den i ugnen sedan. Mums.

Har inte haft en särskilt produktiv dag, men det gör inte så mycket. Ibland får det vara så. Jag la mig sent igår natt och klev därför upp sent idag. Vi hade en inlämningsuppgift som skulle in idag så jag har arbetat med den och när den väl var klar och inskickad gick jag ut i kylan mot biblioteket och lånade en bok. Sen blev det även en sväng förbi ICA och jag köpte lite nötter till kvällen.

Kära herr sambo är iväg på grabbkväll så jag är ensam med katterna. Senare ska jag läsa lite i boken som handlar om USA´s historia och efter det titta på Idol. Känns helt klart som en trevlig kväll ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar