söndag 15 juli 2012

Breakfast baby


Bästa starten på dagen, käka frulle i lugn och ro samtidigt som man läser en tidning. Det kan inte bli så mycket bättre. Speciellt inte i kombination med en god natts sömn och jag knappade hem hela 15 timmar i natt, det är ju helt klart rekord! Somnade klockan 18 på kvällen (efter att ha hunnit vara hemma en timme efter jobbet och i princip bara hunnit laga mat och äta den). Vaknade 00.30 av att Putte-jävel låg och gnagde på mina tår så då gick jag upp och borstade tänderna. Sen somnade jag om och vaknade vid 9. Helt otroligt men så djävulskt välbehövligt. Jag har varit så deppig och nere senaste veckan att det inte är sant. Jag har känt mig likgiltig inför allt och det har känts som att livet inte var värt att leva. Kombinationen överarbetad, för lite sömn och extrem värme/hög luftfuktighet tog helt klart knäcken på mig. Fast det förstod jag ju inte just då. Då var allt bara skit och jag fattade inte varför. Nu känner jag mig däremot som en människa igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar