onsdag 14 november 2012

I'm beginning to see the light

Det har varit så enormt mycket att göra på sistone. Mycket planering kring flytten och sånt såklart. Men jag har äntligen börjat landa i det hela och det känns även som att jag börjar få sinnesfrid kring det hela. Vi vet att vi har någonstans att ta vägen när vi flyttar ner och vi kommer att hyra en mindre lastbil som vi kör själva. Det är först nu som jag har kunnat börja njuta och känna mig riktigt glad. Bättre sent än aldrig, nu har insett att allt det praktiska kommer att lösa sig.

Nu får jag snart en efterlängtad semester i tolv dagar då jag kommer åka hem en sväng och även åka en kortis upp till norrbotten och hälsa på sambon (särbon?) som för tillfället hänger där uppe.





Happii girl! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar