söndag 10 juli 2011

En gammal trotjänare som kommit åter

Idag återfann jag min digitalkamera som varit borta några månader. Eller egentligen är det  inte min utan min sambos, men jag kom att adoptera den väldigt snabbt eftersom att han ändå aldrig fotar. ^^ 

I kameran fanns det en hel del foton som jag hade tagit just innan den försvann. Bland annat dessa två nedan på min sambo. Jag minns att han hade kommit hem med en stor påse med ihopplockad finchoklad från chokladbutiken nere på stan. Vår lilla chokladbutik dit vi går och köper oss några praliner ibland, eller kanske en 75%-ig chokladkaka från Equador som fått pris. Jag minns inte varför jag fick den här påsen med chokladen (bland annat innehållandes en decimeterstor klacksko gjord av choklad som enbart den hade kostat 150 kr! Han är galen, den där... 





Jag älskar bilderna på honom som ger mig 70-talsvibbar. Han är så himla fin och väldans långhårig. ^^ Saknaden blev ännu större efter att jag hittade dessa bilder, må ni tro! Men, troligtvis träffas vi igen nästa helg då jag planerar att åka upp till norrbotten. Hurra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar