torsdag 7 juli 2011

Good stuff

Pratar på skype med min baby och dricker grönt te med citronsmak. Någon dag måste jag berätta närmare om det bästaste och helt klart godaste iste-minnet jag har! Det fick jag nu i somras, på jobbet! Tänk va.

Apropå jobbet så har jag spelat kubb och fotboll idag. Schvettigt värre i den tryckande hettan som vi har haft i Umeå nu några dagar men uj så roligt. Kom för övrigt hem runt fyra och la mig i solen och somnade tills efter fem. Älskar att ha finaste utsikten med ett stort grönområde just nedanför. Jag vaknade sedan av att jag snarkade?! Den bju ja på, tänkte jag och gick vidare med mitt liv. Typ. ^^

Har köpt hem lite trevligheter nu när jag kommit igång med gymmandet ordentligt igen. Sådant som ska hjälpa på vägen så att säga. Ska bli spännande att testa Celsius, har velat göra det länge nu och de positiva kommentarerna på forum lite överallt blir bara fler och fler. Det är alltså en dryck som ökar förbränningen och energin, samtidigt som att den knappt innehåller några kalorier eller kolhydrater. Ska bli spännande att testa! Ibland känns det ju extra tungt att träna, då kan jag tänka mig att detta kan funka.

Good stuff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar