tisdag 30 augusti 2011

Roligt liv

Jobb, jobb, jobb. Så har mitt liv sett ut de senaste 10 veckorna. Det är verkligen jobbigt att återigen hoppa på jobb-tåget efter att ha pluggat i 4 år. Man är ju inte van. Där jag har jobbat (statlig myndighet) så är det heller inga konstanta arbetstider utan man jobbar olika pass varje dag, i princip. Det har gått väldigt bra, men nu är jag lite trött och behöver få vila ut. Mitt sommarvikariat har tagit slut men jag fick jobba en extra vecka utöver och nu har jag just fått ett telefonsamtal och mail med ytterligare 15 dagar utspridda under september och oktober. Hurra!

Dock tänker jag vara jobbfri i mitten av september så att jag har tid att åka hem och ladda batterierna ytterligare, det behövs. Har ett annat vikariejobb på gång med, så nu hoppas jag på att få springvika där med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar