fredag 28 oktober 2011

Bra start på dagen

Älskar att äta en god frukost i lugn och ro. Brukar försöka gå upp tidigare så att jag kan avnjuta min frukost, de dagar då jag inte jobbar och äter frukost där. Har köpt hem två nya fina muggar från Indiska som är helt ljuvliga att dricka te i. Sånt gör verkligen så mycket, saker med det där lilla extra, som känns fina och trevliga.

Ska strax pila iväg ner på stan och träffa upp en vän. Vi ska luncha och så ska jag köpa mig en jacka och eventuellt skorna som jag tittat på. Sedan bär det vidare mot vattengympa senare i eftermiddag. Mitt första riktiga träningspass på 1,5 månad så jag går ut lugnt (eller?!)! Håll tummarna att jag överlever. ;)


En favoritfrukost: havreknäcke med smör och purjo, nya muggen med sörgårdste
 och turkisk yoghurt med hallon och lite honung. Syns det att jag älskar prickar? ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar