onsdag 26 oktober 2011

Övergödning

Känner mig helt körd efter två jobbpass efter att ha varit ledig många fina dagar i streck. Det är som att kroppen inte riktigt hänger med, speciellt inte eftersom att jag har varit förkyld från och till i två månader. Blir så otroligt trött i kroppen efter ingenting alls så jag tar det lugnt, för en gångs skull! Bra där. Något som jag däremot orkar med är att stoppa i mig mindre braiga saker. Jag bättrar tex. på kaggen med kanelbullar som jag bakade häromdagen. Inte nog med att jag petat i mig onyttigheter på sistone, på jobbet blir man också gödd så det står härliga till. Ack. Ack.



Det är ju så gott!

1 kommentar:

  1. Woop! Ser ju inte liiiite gott ut :P Jag har också en lite halvdålig destruktiv ätar period. Är nog pga att jag inte är helt frisk heller. Köpte hem massa lchf grejer så jag ska försöka komma in mer i det igen.

    puss!

    SvaraRadera