torsdag 6 oktober 2011

Hela världen gungar

Jag är så kluven just nu. Står vid ett vägskäl och vet inte riktigt åt vilket håll jag vill.
Kommer jag någonsin veta vad jag egentligen vill göra? De förut så självklara målen tycks avlösa varandra alltför fort för att de ska kunna gro och bli annat än drömmar. Jag romantiserar kring det som varit och vill inte riktigt släppa taget. Kan inte riktigt gå vidare. Helst av allt vill jag ta ett steg bakåt istället för att kasta sig ut i det okända.

Är nog lite hård mot mig själv egentligen. Vet ju att jag sitter med svaren inom mig.
Ska nog göra slag i saken och skapa mig en visionboard för att just visualisera mina mål och få bättre grepp om vad jag verkligen vill, vilket jag ju egentligen vet, innerst inne. Det är ju min grej, att få konkretisera det teoretiska med en massa färg och pyssel. Traditionellt (?) höstdepp skall vändas till höstpepp!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar