måndag 31 oktober 2011

Guld

Ingen rast, ingen ro, bara fullt ös medvetslös. Nu i veckan jobbar jag fem dagar inklusive helgen där dubbla tolvtimmarspass står på schemat.

Perny hörde just av sig om bio imorgon, något som sambon och jag inte var sena att haka på. Tintin i 3D blir det imorgon direkt efter jobbet. Tror det var farfar som hade en massa Tintin-böcker/häften/tidningar och jag minns speciellt framsidan till "Koks i lasten" av någon anledning.


Foto

Mamma ringde mig för övrigt på jobbet och berättade att en vän till henne var på väg till Umeå och att hon skulle skicka med nyplockad svamp till mig. Så jag åkte förbi stan efter jobbet och  hämtade en välpaketerad påse med trattkantareller! Stekte upp alltihop med smör, örtsalt och peppar. Gud så gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar