torsdag 7 juni 2012

2day

Det är helt fantastiskt vad man överträffar sig själv ibland. Jag har än en gång bevisat för mig själv att jag är helt jäkla grym!

Har idag hunnit cykla ner till stan för arbetsintervju som kändes toppen rätt ut sagt. Oavsett vad som händer så har jag gjort så bra ifrån mig som jag någonsin kunnat, de sa även uttryckligen att de var väldigt nöjda med intervjun... Dessutom är jag tydligen omtalad (i positiv bemärkelse!) för min prestation när vi hade en övning på jobbet i höstas då jag var en riktig färsking. Snacka om egoboost?! Sedan blev det en lång runda på stan för att införskaffa lite nödvändiga prylar. Slank även med ett par nya springpjucks från Adidas som var på rea. Hämtade även ut min nya fina iphone 4s! Det är min första smartphone så det känns lite ovant. Sedan har vi kört stortvätt hemma (allt linne, handdukar etc = MYCKET), jag har diskat, lagat mat, kastat sopor, pantat burkar, hämtat saker i förrådet, pysslat hemma och gud vet vad. Har knappt suttit ner en stund men snart ska jag ta det lugnt. Bara färga håret och hänga lite med sambon.


För övrigt har jag semester nu och i övermorgon åker vi hem till söder! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar