torsdag 14 juni 2012

Semester, eller?

Semestern börjar ta slut... Det känns som alltid jättejobbigt, speciellt i år då jag bara fått tio dagars semester. Att veta att jag med största sannolikhet inte kommer kunna åka hem något mer än tidigast till hösten skär i hjärtat. Men vad ska man göra? Jag har iallafall haft några fina dagar med familjen och vänner. Men det känns inte riktigt tillräckligt. Sen är det ju så att alla har sitt liv och måste hinna med annat också, synd bara att jag har tid nu och inte "sen". Synd är det också att jag bor 80 mil bort och att det inte direkt är så att man får påhälsning hemifrån varje dag. Inte så konstigt kanske. Men tråkigt. Nu ska jag föröka njuta av de sista dagarna, åker hem på lördag och det blir att åka in till Stockholm tidigt lördag förmiddag, så egentligen är det ju bara morgondagen kvar nu, hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar