söndag 24 juni 2012

Lately

Det blir mycket mobilbilder när man just kommit igång med ifånen. :) Älska Instagram för övrigt! Lite för få features kan jag tycka och trist att man inte kan lägga på filter i efterhand, men bilderna blir ju kalasfina utan någon som helst tankemöda. Försöker hitta andra bra fotoappar och tips mottages gärna!

Jag schvettas på i sommarvärmen och använder mig av Runkeeper. Det är intressant att se hur mycket man egentligen rör på sig och hur långa streckorna är som man knatar. Att tex. cykla 1,2 mil om dagen till och från jobbet tänker jag inte ens in i "träningspotten", inte heller min minst 30-minuter långa powerwalk på jobbrasten. Men nu för jag in allt i programmet och sen kan jag ju lätt se hur mycket jag gått, joggat och cyklat under veckan. Prima ballerina!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar