lördag 22 september 2012

På sistone

På sistone har jag gjort en del... Nu kör vi bildbomb på ett axplock av vad jag har haft för mig!



Lunchat med Louise på Finas café.

Lunchat och fikat med Emilia på vårt favvohak Costas.

Tomas har beställt hem fin choklad från pralinhuset. Den var grymt jäkla jättegod.

Äppelkakbak.

Göttig äppelkaka med mandelmassa och kanel!

Jag har köpt en sodastreamer!

Gjort en till efterrätt när Louise kom på spontanbesök en kväl.
Tufahije á la Tanja (Halv åtta hos mig).

Cyklat hem från jobbet i spöregn en och annan dag. Mkt skoj.


Ätit sushi med Pernilla.


Fikat med Pernilla.


Promenerat längs med älven.


Promenerat på rasten på jobbet varje dag.


Myst med kissarna.


Mått dåligt över att håret varit så jäkla långt och tråkigt.


Jag har mest haft på mig randiga tröjor.


Älskade Maria har varit uppe i norr på visit och jag fick träffa henne hela två dagar! Första kvällen åt vi tacos ihop, hon, jag och Pernilla och hade myskväll med massa tjejsnack som förr i tiden.

Vi myste i Pernilla och Olles nya soffa.


Katten Maja var också med.


Varit på stan i omgångar och bland annat köpt nya skor på Ecco, två par byxor,
fyra toppar och massa annat. Dvs. uppdatering av garderoben!

Njutit av naturskiftningarna.


Jag klippte äntligen håret igår, tog av ca 15 cm och jag är så himla nöjd!
Men det känns väldigt kort!



Provade locka håret lite smått på kvällen och det går verkligen att få till mer volym nu.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar