tisdag 4 september 2012

Dagens


Idag jobbade jag mellan 6.45-15, den helt överlägset bästa jobbtiden av dom alla! Det var en otroligt stressig dag på jobbet då vi var kort om folk, plus att jag hade en hel del att förbereda eftersom att jag är ledig och får min ”helg” nu imorgon och på onsdag. Jag har även fått medverka flera timmar på tingsrätten idag vilket var en ny upplevelse för mig. 

Efter jobbet cyklade jag direkt till IKSU och körde ett intensivt CXWORKS-pass. Dessa jävla passnamn alltså. Det och Sh’bam är ju helt klart skummast. Men iallafall, CXWORKS är min favorit när det kommer till corepass. Älskar att man kör en del med gummiband som verkligen tar sjukt mkt på ”korsetten”. Hela jag skakade när vi körde sido-plankan i slutet av passet. Cyklade sedan hem och drack lite, gullade med kissarna och sambon som håller på att vända dygnet efter att ha jobbat natt. Sedan lyckades jag ta mig ut en stund och gå en snabb powerwalk.

Kvällen spenderade jag tillsammans med sambon och vi gick och handlade och lagade tacos ihop och såg film. Himla lagom och bra kväll. 

Nu ska jag lägga mig och sova ut ordentligt imorgon så får man väl se vad morgondagen bjuder på! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar