torsdag 13 december 2012

Lucia

Long time no see!

Mina dagar bara flyger iväg, de är fullproppade med göromål och inte minst jobb. Jag har lite svårt att få grepp om tiden och vad jag har gjort när. Det är antingen jobb, träning, sova, äta eller umgås med vänner. Det känns som att mitt flöde är skapligt bra och jag hinner ändå känna att jag mår riktigt bra. En sån där go' magkänsla, att både kroppen och knoppen är i balans. Fast idag har jag fått lida för mina synder under gårdagskvällen och förmiddagen idag. Jag blev bjuden på spaghetti och köttfärssås av vår inneboende, det var inte så jättebra för min mage som idag har sparkat bakut. Sen fanns det ingen gröt imorse på jobbet så jag åt en tallrik fil och åt en macka, inte heller bra. Det där jävla vetemjölet... Så jag har ju givetvis mig själv att skylla nu när jag känner mig som en uppblåsbar ballong som håller på att sprängas.

Men annars är det faktiskt riktigt bra. Ikväll kommer sambon hem från många veckors frånvaro vilket jag ser fram emot väldigt mycket såklart. Det är 6 eller 7 veckor, men tiden har gått förvånadsvärt snabbt.

Försöker hinna med en del mys i soffan, tänder levande ljus och givetvis alla adventsljusstakar och stjärnor varje dag när jag kommer hem. Dricker mycket julte och tittar på Historieätarna och Så mycket bättre - favvoprogrammen just nu.































Det är du som väljer, så var noga med ditt val. Det är ändå du som väljer vem du är...
Olle Ljungström





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar