måndag 13 september 2010

Beställning från E.L.F

Jag gjorde en enligt mig rejäl beställning härom veckan från det oerhört populära sminkmärket E.L.F (Eyes Lips Face). Idag fick jag äntligen gå och hämta ut paketet som innehöll detta: 
  • Luscious liquid lipstick i färgen Perfect Pink
  • Plumping lip glaze i färgen Oasis
  • Lipstick i färgen Rosy Raisin
  • Hypershine Lip Gloss i färgen Bubble Gum
  • Eyeshadow i färgen Socialite
  • Eyeshadow i färgen Confident
  • Shimmer Eyeliner Pencil i färgen Gunmetal
  • Cream Eyeliner i svart (med borste)


Fotot taget med min Sony Ericsson ELM.




Hela det här spektaklet gick totalt på 242 kr (frakten på ca 45 kr inräknad). Det är helt vansinnigt vad mycket produkter jag fick för pengarna! Leveransen tog dryga två veckor och då skickade E.L.F iväg beställningen två dagar efter ordern var lagd. Tycker att det hela gick snabbt och smidigt för att ha skickats från Storbritannien (vilket också innebär att man inte riskerar att åka på tull). 

Recensioner av produkterna kommer omgående. Har redan hunnit testa ögonskuggorna som är otroligt pigmenterade och läppglansen verkar inte heller helt tokiga!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar