lördag 11 september 2010

Mer om mig

Jag tänkte inleda min nya blogg med en liten lista som jag hittade på cosmopolitan.se. Listor är himla bra tycker jag, väldigt roliga och personliga. Kanske en aning töntiga, men vad gör väl det?


Matvanor:
Bästa maträtt? Just nu; min sambos laxlåda!
Bästa dryck?
Vatten.
Hatdryck och maträtt? Definitivt Tequila och öl, men jag älskar all mat!
Bästa alkoholdryck? Rom och cola.
Använder du smör på smörgåsen? Ja, fast äter inte smörgåsar särskilt ofta.
Smågodis eller färdiga påsar?
Smågodis - choklad och gelégodisar.
Favoritglass? Carte d´Or Texas pecan är väldigt gott, annars gillar jag piggelin väldans mycket.

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? 500 kr kanske? Är student... ^^
Har du mer skor än kläder? Nej, har kanske 5 par skor. Hatar att prova skor. Älskar istället väskor och smink!
Favoritplagg? Leggins, klänningar, kjolar. Använder aldrig byxor annat än när jag tränar.
Hatplagg? För korta linnen och byxor (jag avskyr byxor och använder det endast till träning).

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Pluggar just nu engelska på universitetet.
Vad vill du bli? Gärna jobba inom någon organisation.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja.
Är lönen viktigast? Viktig men inte viktigast nej.

Boende:
Lägenhet eller hus? Just nu i lägenhet med min sambo och våra två katter; Maja och Putte.
Framtidsplaner med boende? Vill bo i ett hus och ha en trädgård att pyssla om.
Litet eller jättestort? Drömboende?
Ett lagom stort, lantligt hus med fina trägolv (inte parkett!).
Landet eller mitt i stan?
Landet, men med skapligt bil/bussavstånd till stan.
Mysigt eller sterilt? Mysigt! 

Lite allt möjligt:
Har du barn? Är otrohet okej? Nej, nej!
Älskar du någon? Ja, många!
Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? Ja, ja!
Tycker du om att dricka dig full? Nej. 
Hemmafest eller krogen? Hemmafest och kanske krogen sedan.


Kopiera gärna och lägg ut på din blogg! Det är alltid roligt att se vad andra svarar! =)

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar