fredag 24 september 2010

Fredagsshopping

Idag har jag shoppat! Det blev såna där nödvändiga och tråkiga saker, men ändå! Det är ju oftast de som bygger upp garderoben. Trosor (som helst går upp till hakan) från KappAhl är bäst så därför fyllde jag på mitt väldigt torftiga och utrensade förråd. Likaså fick en svart lång bastopp med fina knappar följa med därifrån. Det blev även ett par "riktiga" träningsbyxor från Stadium, långa braiga (med en liten hemlig ficka!) som blir super att powerwalka med stavar i.

Sen har jag provat ut skor på Skopunkten som ska få bebo min garderob inom en snar framtid. Det är nästan värt ett stort utropstecken... Jag AVSKYR nämligen att prova skor och är FRUKTANSVÄRT snål när det kommer till skodon. Detta har ju resulterat i att jag knappt äger några par till skillnad från tex. Erica vars skosamling och garderob är fantastisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar