tisdag 14 december 2010

Klasspartaj och sånt där

Nu skall glitterstassen på när jag ska iväg på flott middag och partaj!
Eller nja, kanske inte riktigt... Det blir att hitta något bekvämt och hyfsat fint och knata iväg till bussen mot en klasskompis. Vi ska ha "klassfest" eller vad man nu ska kalla det. Vi är några stycken som ska laga mat ihop och sedan förtära alkohol och prata strunt. Jag har ännu inte bestämt om jag ska köpa med mig något att dricka. Möjligen en sån där liten flaska vitt, en hel flaska känns alldeles för mycket! Nå, nog med schizofrena tankar, det känns iallafall jättemysigt att få komma iväg lite hemifrån.

Jag har hunnit skriva tenta idag (den näst sista!!!), tvätta flera maskiner med både mina och sambons kläder (han kommer bli SÅ glad!), diska bort en massa och städa lite. Har däremot inte hunnit plugga vilket jag hade tänkt, men nu har jag gjort bort så mycket av sakerna som jag egentligen skulle ha fixat imorgon så då har jag ju köpt mig lite mer tid.

So long!

1 kommentar: