onsdag 11 maj 2011

Nya godingar!

Ångesten infinner sig varje vår över att garderoben ekar tom efter just vår- och sommarkläder. Jag gillar att under vinterhalvåret klä mig i lager-på-lager och varje år är det samma chock som kommer när jag inser att jag måste ha på mig lättare kläder i och med att värmen återvänder. I år tänkte jag gå händelserna i förväg och faktiskt införskaffa bra basplagg i vår- och vintertappning som kan få bli mina trotjänare hädanefter. Jag började så smått (efter en hektisk räd på H&M just innan de stängde!) med två olikfärgade kjolar i exakt samma knälånga modell med resår i midjan och trevlig vidd. Ett nagellack smög sig visst med också! Limegrönt och skimrande. Likaså hittade jag en härligt sval tunika/klänning häromveckan för knappt några pengar alls, så den fick genast bosätta sig i garderoben och jag har hunnit använda den flera gånger hittills! Jag har kommit fram till att de plagg som jag lägger ner minst pengar på också används allra mest, underligt det där. 


Sneak-peak på min nya favorit!

Finfina kjolar och knasigt lack.





                                                    






1 kommentar:

  1. Åhh! Härliga tiders! Tror jag kollar din blogg tre gånger om dagen för att se uppdateringar och nu har du gjort FLERA stycken på en gång! Gillar skarpt kjolarna.. Har själv införskaffat i två långklänningar(99:- på hm)och hoppas att de ska vara sommarens topp notsh(?)!

    Love! <3

    SvaraRadera