torsdag 12 maj 2011

Sundsvall tur och retur

Tänkte dela med mig lite av bilder från vår tur till Sundsvall! Vi hyrde en liten Ford Ka (som för övrigt var väldigt trevlig att köra, förutom att den är väldigt bullrig. Stadsbil ja...) och körde de 26 milen söder över på lördagsmorgonen och for hem på söndagen. En härlig weekend som jag sent kommer att glömma.



Vi bodde på Ibis hotell i centrala Sundsvall. Sov otroligt skönt i denna säng.


Helt okej rum som vätte ut mot gatan.
Var även en liten hall och ett ganska stort badrum.
Hotellfrukosten var nog nästan det bästa!


Själva vigselakten. Helt fantastiskt fint!


Väldigt traditionsenligt, men ändå inte. Tummen upp!


Vi blev bortskämda med god mat. Sambon var jättefin i brunrandig skjorta, kavaj, snygga svarta jeans och glansiga finskor. 



Ungefär såhär såg jag ut (bild från hotellrummet), men med en svart figurformad skjorta,
piffiga skor med kilklack, fin sminkning och stora lockar i håret.


Brudbuketterna!



Dagen efter fick jag min efterlängtade IKEA-tur ute vid Birsta City utanför Sundsvall. AMAZING!


Högakusten-bron är verkligen hög och utsikten är otrolig!

1 kommentar:

  1. Aooo! Snyggis! Fin fina klänningen, och vad smal du ser ut!!! Måste ju ha hänt MASSOR! Hemlis där :) Och vad stilig Tomas såg ut! Så himla tufft det där med bröllopet, gillart!

    Gillar den "badkruke"råttan också, haha! Ser verkligen ut som att; JAG VILL, JAG KAN! Men den gör det inte :P

    Och kissarna.. De hade nog ätit den där stackarn om de hade fått chansen ;)

    SvaraRadera