torsdag 15 december 2011

Dagens

Idag och imorgon är jag ledig! Synd bara att jag har så himla mycket att hinna med och så många att hinna träffa, det går liksom inte att koppla av ordentligt. Har åtminstone handlat klart alla julklappar idag och nu tittar jag på "Tomten är far till alla barnen" som jag tycker är så himla bra!

Igår gick jag och la mig 20.45, då var jag helt slutkörd och halvsov i soffan, sen steg jag upp 10.15 imorse och jag hade lätt kunnat sova mycket längre. Jag är så vansinnigt trött efter den här veckans jobb så att det finns inte. Det är otroligt långa dagar och det har varit så intensivt och mycket att göra (allting händer samtidigt såklart) att jag kommer hem och är helt slutkörd. Men snart åker jag hem och får ta det lugnt... Bara 4 dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar