tisdag 13 december 2011

Jag har inget liv

Just hemkommen från jobbet. Åkte klockan 5.30 imorse och är alltså hemma nu. Jikes. Bara en dag till, sen är jag ledig i två! Nu blir det att hoppa in i duschen och äta något litet, sen sova. Rowligt.

Bjussar på bilder från de senaste dagarna av mitt "liv".


Vi har iallafall snö, även om den här bilden är tagen i förrgår (innan det hade kommit 2 dm till!).


Det är sånt här som gör att man inte riktigt vill gå till jobbet...



Åh, mina små gullor! Ändlös kärlek räcker inte ens till...


Nytt och fräsch nagellack i sober färg som funkar sjukt bra med min hudton.
I höst/vinter har jag varit duktig och åtminstone bytt nagellack 2 gånger i veckan (!!!). Ny hobby?!

1 kommentar:

  1. Åhh! Lite avis(men samtidigt inte)på all snö. Här pendlar det mellan någon enstaka minusgrad och fem+. Är underkylt hela tiden och livsfarlig att röra sig ute i princip. Halkar man inte pga is är det lera... Hu. fan va skönt att du snart kommer hem!!! <3

    SvaraRadera