fredag 2 december 2011

Ledig dag

Idag har jag varit ledig och fått sova ut! Stormen höll i sig under natten och regnet har piskat mot rutorna, fantastiskt väder att kura ihop under täcket i.

Har hunnit med en brunch och fika med fina E och nu har jag just duschat för ikväll blir det after work och buffé på Costas! Har bokat bord för fyra och det blir lite av en parmiddag. Himla mysigt.

Kan ju säga att mina nya apoteketkompisar verkar fungera. Jag hade minimalt med kli efteråt, minst 90% är borta och nu känner jag ingenting. Peppar peppar! Duscholjan var riktigt härlig att använda och doftar jättemysigt. Lite som någon duscholja jag använde för jättemånga år sedan, typ nivea.

1 kommentar:

  1. Ska vi planera in en helg? :) så får du/ni komma hit och träffa miss Z:D

    Du kan väl slå en pling..

    SvaraRadera