tisdag 19 oktober 2010

Början av veckan

Jag har haft en riktigt fin start på veckan. Igår hade jag ett seminarium och idag har jag haft en föreläsning. Ganska lugnt med andra ord. Har hunnit med att pyssla lite hemma, höstboa litegranna. Har även varit på favoritpasset - zumba! Jag skulle kunna gå varje dag på det, det är så fantastiskt roligt och man får en otrolig energi efteråt.

Det har även blivit några avsnitt av Jericho, nu är vi inne på andra och sista säsongen! Känns skönt med en relativt lugn vecka efter förra veckans superstress (hade två tentor!). Så jag njuter av det lilla. Att titta på tv, mysa med sambon och katterna, fika mycket (dricka te), pyssla hemma som sagt, gå ut på långpromenader, läsa - sånt där härligt som är så viktigt i vardagen. Att ta hand om sig själv helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar