tisdag 8 februari 2011

Det här visste du inte om mig...

Jag kan bli lite ledsen ibland över att jag inte kan ha högklackat. Speciellt när jag läser Karins konstgrepp och ser alla hennes fantastiska skor.

Men det är bara ett faktum som jag inte kan rå över. Det är inte att jag inte kan gå i dem (fast det tror jag ju visserligen inte att jag kan eftersom att jag i princip aldrig kunnat öva ^^) utan jag har en lite trist nervsjukdom som gör att jag har svaga fotleder (även handleder). Detta gör att jag har lätt för att snubbla och vricka fötterna. Det säger ju sig självt, jag kan inte ha högklackat. Få får jag väl, men jag vill inte utsätta mig för att stuka fötterna var och varannan vecka.

Jag är som en liten tant när jag är ute och går i meckig terräng, typ när det lutar, är snöigt, isigt och halt. Då är jag försiktigare än försiktigast. ^^ Man kan säga att jag är väl förberedd inför 80+ åldern, alltid något ju?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar