fredag 18 februari 2011

Gissa staden!

Nu har vi haft mellan 20 och 30 minus i flera dagar. Jag börjar bli less. Det är jobbigt att gå och träna eller ens att gå utanför dörren egentligen. Nu vill jag ha tillbaka värmen! 

Jag längtar hemskt mycket tillbaka till den fantastiska staden på bilderna nedan, gissa vilken! ^^ 









Jag säger då det, Venedig är helt klart värt ett (eller flera) besök. Staden är liten men innehåller mycket sevärdheter. Vi var där i två nätter men hann ändå gå runt i hela staden och börja hitta relativt väl, men man vill nog egentligen ha lite mer tid på sig att bara gå runt och njuta av alla fantastiska platser och atmosfären. Bra skor rekommenderas! Sen att det är så himla nära Milano är väldans trevligt. Knappa två timmar med tåg och du är framme i en totalt motsatt miljö, en riktigt stor storstad!

Jag får berätta mer om de Italienska äventyren någon annan dag, nu väntar sängen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar