tisdag 22 februari 2011

Tisdagspepp

Amen hallå där!

Idag har det känts som att saker och ting börjat vända så smått för mig. Har hunnit med en del idag. Jag grupparbetat mig under förmiddagen och fram till 14-tiden, varit på banken och även Arbetsförmedlingen på rekryteringsträff med potentiella arbetsgivare, kopierat upp tråkiga och roliga papper (arbetsgivarintyg, betyg, CV, examensbevis på fint papper med struktur och stämplar med rubriken Bachelor of science in sociologi, konstigt!) gått på Röda Korset och botaniserat bland begagnade böcker, små fina tallrikar och krukor, utan att köpa någonting.

Peppen börjar återvända och känslan av att allt löser sig har börjat återvända och gro inombords. Därför har jag nu också lagt till de här goa poplåtarna i min nya spellista "Vårkänslor" på Spotify. Kom gärna med förslag på andra trevliga låtar (oavsett genre såklart) som man blir härligt glad eller trevligt vårpepp av, you know. ^^








"Gypsy" har vi för övrigt som stretchlåt till ett av Zumbapassen. =)

1 kommentar:

  1. Åhh! Älskar feel god tisdag! Och du, One republic låten är ju verkligen den BÄSTA BÄSTA BÄSTA för att känna pepp. Älskar att lyssna på den på morgonen i bilen. Jag liksom myser ihop mig och vrider på! Håller på att förlika mig med Lady gagas nya där, känns liksom mer madonna över det hela? Har iofs bara hört låten ett par gånger, Krille säger att jag ska "ge den en chans" och lyssna in den lite :P

    Hoppas du får en feel god onsdag nu!

    Puss!

    SvaraRadera