torsdag 10 februari 2011

Gårdagen

Igår kände jag mig bra. Det var en bra dag helt enkelt. Jag började dagen med att sova ut, vilket var herrans länge sedan sist. Har varit en sån hektisk period nu att sovandet har hamnat längre ner på prioriteringslistan. Jag är annars toknoga med sömnen eftersom att jag inte riktigt fungerar som jag ska utan mina 8 timmars sömn.
Min kära sambo håller på att vända på dygnet (vilket han är sämst på, det tar liksom upp till en vecka?!) så han var uppe hela natten medan jag sov. Jag hade visst somnat medan jag läste i en bok och hade dörren öppen och allt. Vanligtvis sover vi med stängd dörr så inte katterna ska komma in och jävlas (vilket de alltid gör någon gång under natten eller morgonen) men just i natt har de varit himla snälla. Ja, förutom på morgonen då Putte fick för sig att han skulle spöa min fot som stack ut från täcket, såklart... 

Det var strålande solsken och riktigt varmt ute igår, precis som i förrgår. Därför var jag vara tvungen att gå ut på en stavpromenad (vilket jag även gjorde i förrgår). Ser att fräknarna börjar komma fram till följd och det är ju så härligt. Ett vårtecken om något liksom! Sedan gick jag hem och gjorde en riktigt smarrig lunch: Spenatsoppa med ägg. 
Efter det följde plugg och klockan sex var det dags för Zumba. Det var ett nytt pass som jag inte gått på tidigare, men det var riktigt grymt.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar