tisdag 1 februari 2011

Hurra hurra!

Hurra hurra för oss idag! 

Tre år firar vi idag den 1:a februari 2011. Det är otroligt vad tiden går fort!



Gotland, sommaren 2009...
Vi promenerade vid Hoburgen och alla raukar.

Det var mulet men ack så mysigt.

En annan dag åkte vi till Holmhällar och myste runt bland raukarna där.

Min fining. ^^

Färskaste bilden på oss två tillsammans när vi just kommit ut med att vi var ett par, februari 2007. =) 



Jag blir alldeles varm i hjärtat av att titta på alla bilderna och är så otroligt glad att vi har varandra, min kärlek och jag. 

<3

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att höra, grattis och hoppas ni haft en mysig dag ;-)

    SvaraRadera
  2. Grattis igen ;)

    Ni är så söta :))

    Och vad super snygg du blev i håret! Måste ta mig råd att klippa och färga mitt.. men det är ju så nedrans dyrt!

    Puss å hej!

    SvaraRadera