onsdag 9 mars 2011

Dunkelblau-märkish


Det här blåmärket lade jag märke till först på måndagmorgonen. Då såg det ut som märken från tre fingrar men under gårdagen och idag så har den blivit mycket större och tar nu upp en decimeter av min underarm. Syns inte riktigt på bilden men den är mycket mer gul-grön-lila i verkligheten. Det skumma är ju att jag inte har något som helst minne hur den kom till! Dessutom får jag i princip aldrig blåmärken heller så något skumt måste ju ha hänt. Jag måste ha fått det under min utekväll i lördags, men jag har inget minne av det alls. Hö hö, nä nu vet jag vad ni tänker, men jag vet då helt klart att jag inte ramlat och slagit mig iallafall. Kan jag ha blivit bortförd av aliens? Creepy.


Det mystiska blåmärket. 





...och så lite Arkiv X på det va!


I know the truth is out there, you just need to know where to look. <3


1 kommentar:

  1. Aj.. det där ser att göra ont! jag är expert att få blåmärken och inte veta vad dom kommer ifrån.

    Ska vi börja planera in en helg? saknar dig ofantligt mycket!

    SvaraRadera