måndag 28 mars 2011

Under the waves

Får jag lov att presentera en av mina äldsta trotjänare, Snobben! Han har varit med åtminstone sedan 1999 och aldrig svikit mig, någonsin. Trots viss slapphet är han ännu en av mina favoriter i sängen. Ho ho. Skämt åsido, tänk vad sköna gamla kläder är? Riktigt mysigt ingångna sådär. ^^






Och så lite lockar på det! Gillar när de börjar en bit ner på längderna, fast på bilderna har jag inte fixat till dem ännu, inte borstat ur dem för mer naturligt resultat tex. Klippt luggen nu by the way. Är lite sugen på att klippa upp håret mer (+ färga rödare). Vad tros om det?

1 kommentar:

  1. Åhhw. snobbis :) så häftigt att du har ancient stuff i din garderob. Har tänkt rensa min men får aldrig tummen ur. Då kanske jag hittar någon dyrgrip ^^ Och ditt hår.. Vill HA ditt hår! <3

    SvaraRadera