tisdag 7 februari 2012

My week

Dryga veckan har hunnit gå och jag har mestadels jobbat, men har hunnit med en del roligt också! Jag har fikat med vänner, myst med sambon och tränat. Har även hunnit klippa mig och vi har firat vår fyraårsdag på Invito där vi åt en trerättersmiddag. Otroligt lyxigt och mysigt! Har även gjort palt för andra gången i mitt liv. Första gången var med sambons mamma, den här gången tillsammans sambon och två kompisar till honom (även om det mest var jag och en av killarna som lagade maten!).


Nyklippt och nöjd efter två timmar hos frisören...


Pitepalt!



Morots och nötcupcakes som jag och Pernilla gjorde!


De här cupcakesen är seriöst de godaste jag någonsin ätit!


1 kommentar:

  1. Du har verkligen det finaste håret jag vet! Du är alltid dö fin i håret och har hittat din frippa. Önskar mitt var lika medgörligt. Försöker ji toppa,färga och köra inpackning titt som tätt. Nothing works. Funderar på en kort tuff frisyr men vågar inte. Vore skönt men älskar på nåt sätt mitt hår.

    SvaraRadera