tisdag 21 februari 2012

The sun is shining over the rainbow

Åh vilket underbart väder vi har haft idag! Det är ju helt otroligt att komma utanför dörren på morgonen när man ska iväg till jobbet när solen faktiskt strålar och värmer och fåglarna kvittrar som om våren var på gång. Hade turen att få spendera en hel timme ute under arbetstid. Dessutom blev det den vanliga morgonpromenaden till bussen och sedan från bussen och till jobbet, ca 35 minuter. Hann även med en promenad på 30 min under rasten vid 16 då solen ännu sken! Bara det gjorde min dag.

Jag har gått runt och varit allmänt munter (vilket jag visserligen oftast är på jobbet) vilket har retat gallfeber på en kollega. Han har varit på mig och gnabbats om mitt glada humör hela dagen. Blev lite av vår "grej" under dagen. ^^ Har annars haft en hel del att stå i på jobbet och tiden har gått oerhört snabbt. Går sena pass fram tills onsdag vilket är lite småjobbigt, morgonpassen är så mycket skönare, men såg att det ska bli fint väder imorgon igen och det gör ju så himla mycket för välbefinnandet så jag ska nog överleva fram tills onsdag. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar