söndag 17 april 2011

Haaj dere

Nä, int är ja dö int.
Har haft en otroligt fullspäckad vecka och helg, träffat många vänner och nyare bekantskaper. Det är så roligt när det händer saker men idag har jag äntligen fått en hellugn dag hemma. Är ännu gräsänka men sambon kommer hem imorgon kväll. Fy tusan så skönt att ha hem karln!

I veckan har jag hunnit med att klippa och tona håret. Bilder kommer på det! Imorgon ska jag träffa fina Kicki som kikar förbi i Umeå, ska bli så trevligt så! =)

Snart är det ju även påsk och då händer det en massa skoj igen. En vän till sambon kommer och hälsar på hos oss från torsdag till söndag så då blir det att hitta på en hel gel, sen ska jag också hinna med ett gäng "fikor", hänga med två av mina gamla klasskamrater som nu bor i Oslo, antagligen ha en påskmiddagsbjudning hemma, ska på fest till helgen (blir nog förfest hemma hos oss), jag ska hinna med en tenta och en gruppredovisning och ja, that's about it. Nu händer´e grejer. Ska försöka få någon bättre struktur i träningen också, är tanken. Mer fokus på gymmet och köra hårdare på stavgången. Kanske ska jag unna mig ett till par långa, tighta träningsbyxor. De som jag köpte innan jul bor jag verkligen i. Jag fattar inte hur jag kunde klara mig utan dem innan, aldrig mer nåt jäkla fladder... Men nu känns det som att de börjar bli lite halvslitna och pösiga så ett till par kanske vore något. Egentligen behöver jag ett par bra gympaskor också, ett utomhuspar.


Jaja, det var allt jag hade att bju´ på för stunden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar