onsdag 20 april 2011

Nagellackssamling

Tänkte jag skulle visa upp en liten samling of mine som ligger mig väldigt varmt om hjärtat - mina nagellack.


Nedan ser vi några av dem i ett försök till färgkoordinering utefter nyans. Det går att konstatera att jag tycker mycket om lila...

Mmm, fina färger (om än dassiga med min kamera).


 Jag har just hittat en låda där de flesta lacken går ner och är så himla glad för den!



Lacken som inte får plats i den nya lådan får ligga i en annan låda från barnavdelningen på IKEA:


Jag har även räknat mina lack och kommit fram till att jag har ca 60 stycken totalt (minst två av lacken finns inte med på bilderna). Jag har dessutom just rensat bort tre stycken lack som var slut. Det var helt klart fler än jag trodde, men jag älskar att kunna välja färg efter humör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar