tisdag 1 november 2011

Projekt igång!

Projektet "göra fint i lägenheten" har nu officiellt påbörjats! Har inrättat en lista med allt som jag vill fixa/köpa, något som såklart får komma pö om pö.

Idag har jag fått hjälp att sätta upp hyllor idag och det blev så otroligt bra att jag bara går runt och myser. Har haft ljus tända i princip hela dagen och funderar på att önska mig ett riktigt fint ljus i födelsedagspresent, ett sånt där dyrt och exklusivt som Voluspa...

Bild

Såg på "Go kväll" häromveckan och då diskuterade man just dofter och hur man faktiskt använder doftljus på rätt sätt. Exempelvis ska man alltid låta ljuset stå och brinna en stund och sedan släcka det ca 30 minuter innan någon kommer och hälsar på för att doften skall spridas ordentligt. Har dock aldrig direkt upplevt att doftljus doftar mer än i just det rummet där det står (och de doftar inte speciellt mycket heller för den delen), men tydligen har det mycket att göra med kvalitén. Jag som köper mina ljus från IKEA har kanske inte så mycket att förvänta mig heller, därför är jag lite sugen på något lyxigare märke, inte minst för att det känns lyxigt också. 

Vad önskar man sig för övrigt när man fyller 25? Jag är så otroligt dålig på att önska mig saker, får dåligt samvete om jag nu skulle önska mig något dyrt. Men jag blir alltid otroligt glad, vad jag än får. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar