onsdag 16 november 2011

Stök och bök

Idag har vi fått vårt nya bord och nya stolar. Bordet är mindre än det vi hade sedan tidigare och kommer ge mer plats i köket. Det kommer bli så bra och fint!

Jag har fortsatt mitt grejande här hemma idag. Har bland annat haft grovrengöring i badrummet och dammsugit hela lägenheten. På lördag har jag och en kompis fest hemma hos oss (50-års kalas!), därav allt grejande och fejande. Fyller år på fredag och då vill jag helst inte behöva hålla på hemma utan mestadels göra saker som jag har lust med. Sambon är hemifrån under dagen så jag funderar på att sticka till gymmet på morgonen, alternativt simma och sedan basta i lugn och ro. Kanske solar jag en liten stund efteråt. Vad resten av dagen har att bjuda på får jag se då men jag vill gärna ut på restaurang på kvällen!

1 kommentar: