lördag 5 november 2011

Skippa höstdepp, satsa på höstpepp!

Jag känner mig så otroligt duktig, den här hösten har jag verkligen varit bra på att göra saker för min egen skull. Höstdeppen har inte infunnit sig hos mig ännu, antagligen för att jag har haft fullt upp med jobb och annat roligt under hösten. Jag försöker att hela tiden pyssla om mig själv och göra saker som jag tycker om. Det kan vara allt från att måla naglarna någon gång i veckan, pyssla hemma eller att göra mig extra fin till jobbet på morgonen.

Det hela bygger ju på att stanna upp och bara njuta av nuet och ta tillvara på tiden och göra något roligt av den. Till exempel...


Arrangera böcker efter färg istället för storlek

Inreda med böcker lite överallt

Läsa inspirerande tidningar

Baka!

Mysa med katterna

Pyssla om växterna

Plocka svamp

Dricka mycket choklad, te och äta goda nybakta bullar!

Måla naglarna ofta - mer färg åt folket!


Ja, några av sakerna då. =)

1 kommentar:

  1. DU är ju sååå duktig på att uppdatera nu för tiden :) Längtar efter att få lite av din energi gällande hösten. Känns ändå hoppfullt, I keep my head high! Det ser så fint och mysigt ut hemma hos er ju!

    Miss u <3

    SvaraRadera