måndag 10 januari 2011

Kattkärlek

Mycket kattbilder nu, men det blev att jag tog en hel drös hemma i söder med mammas nya systemkamera. =) 







Just för stunden så ligger båda bredvid mig på köksbordet. Båda har nyligen insett hur underbart skön min plastmapp för papper är (?!) och ligger gärna i den. Maja kom upp på bordet sist och la sig då demonstrativt nära Putte på bordet, började sedan peta på honom med ena tassen för att sedan resa sig upp och köra utstirrning. Efter x antal minuter kom första bitattacken. Putte låg då fortfarande kvar, nu klarvaken. Maja fortsätter men snart sätter sig Putte upp och börjar tvångsputsa Maja. Sedan går han bort från mappen och Maja lägger sig där istället. Nog för att mappen är himla bra, men så underbar hade jag ingen aning om. Vilka små änglar va... ^^

2 kommentarer:

  1. Åhh vill kramas med dom.. dom är ju så söta <3

    btw.. vart är mina bilder ;)

    SvaraRadera
  2. Naa.. Tissarna. De lär ju tycka att det är galet skönt att vara hemma igen :) Så himla kul med bilderna! Älskar`t!

    SvaraRadera