måndag 10 januari 2011

Utmaning?

Jag har en liten idé. Många bloggare kör ju med diverse spännande utmaningar för sig själva och andra. Kattis till exempel, en bloggare som jag diggar stenhårt, har hoppat på diverse utmaningar. I höstas körde hon med en klädutmaning där hon inte köpte några nya kläder under några månader utan istället använde allt i garderoben. Hon visade även upp sina outfits i bloggen. Sånt är ju jätteroligt och inspirerande! Så nu tänkte jag att varför inte göra samma sak med grejer som man annars kanske inte använder så ofta, som bara ligger där hemma och väntar på att bli använda. Ta till exempel smycken. I mitt fall älskar jag örhängen, men jag använder absolut inte alla som jag har, bara en yttepytteliten bråkdel. Kanske skulle jag ta och utmana mig själv och er som vill med att helt enkelt använda de man har, åtminstone en gång, och sedan visa upp i bloggen samt berätta lite om dem? Det tycker jag låter roligt iallafall! ;)


Några favoriter som jag faktiskt använder då och då:











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar