onsdag 19 januari 2011

Ty jag har syndat


Även solen har sina fläckar... Jag har ju lite svårt att motstå nagellack alltså. För två veckor sedan lade jag en beställning hos E.L.F, sminkmärket som jag har skrivit lite om tidigare. Hyckleri skriker ni nu! E.L.F hade gratis frakt och dessutom en hel del nedsatta produkter. Fem stycken nagellack fick jag för ca 80 kr. Man ba hallå?! Jag har inte hunnit testat dem mer än att jag har swatchat färgerna på ett papper (önskar mig nagelhjul!) och de ser fina ut allihopa. Ganska mörka för att vara jag, men det är ju roligt att kunna välja lite!



Dessa skönheter blev mina. Tagna med min mobilkamera, därav de liiite dåligt återgivna färgerna. 




Såhär ser färgerna ut på E.L.F´s hemsida: 


Dark Red - en riktigt djupröd, vampig färg i verkligheten - wowfaktor!

Plum - en riktigt mörk, mustig härlig lila färg.
Purple Pleaser - mycket ljusare i verkligheten och
drar lite mer mot cerise - fin!

Cranberry - favoriten i skaran än så länge.
Snyggt skimrig och den drar lite mot mörkt rosa.



Metal Madness - den vilda chansningen som var riktigt
häftig i verkligheten! Ett holografiskt lack med
skimmer i regnbågens alla färger,
går ej fram i produktbilden ovan.


Alla produktbilder kommer ifrån E.L.F´s hemsida.

1 kommentar:

  1. Kan inte heller motstå nagellack, trots att jag inte ens har några naglar värda att nämna ;)

    SvaraRadera