tisdag 3 april 2012

As time goes by

Schwoooosh!

Det var den dagen det. Helt galet vad dagarna går fort när man jobbar, hinner knappt tänka efter så är det en ny dag på intågande. Lite skrämmande, men samtidigt lite skönt?! Solen har skinit (och värmt!) idag och jag har haft turen att vara ute en del på jobbet + att det blev en 45 minuterspromenad på rasten. Fräknarna poppar upp och lyser starka i fejjan och det påskyndar vårkänslorna något enormt. Bara den här jäkla snön kunde försvinna någon gång...

Idag har jag fått väldigt mycket gjort, både på jobbet (där jag har sprungit som en gnu, hunnit med mkt "akuta" problem, men sakerna som jag har på min lista får dessvärre hela tiden vänta) men också hemma. Jag har pulat och grejat, städat och fejat. ^^ Dessutom gjorde jag ett jättefint kort till mamma som snart fyller år. Älska kreativitet!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar