onsdag 11 april 2012

Undo your mind

Så var det än en gång kväll. Dagen har gått fort, men jag har hunnit njuta av den ändå. Jag spenderade hela tre timmar och gjorde en riktig genomkörare av kroppen på IKSU idag med fys, gym (ben/rumpa), simning, bubbelbadande (lessnade dock efter ca 5 minuter, man flyter ju bara upp hela tiden?!) och ångbastu! Otroligt välgörande på alla sätt och vis. Blev relativt mosig efter simningen och tog mig en powernap under eftermiddagen. Har även hunnit handla, tvätta, diska, laga go-middag och se ett avsnitt Stargate Universe med sambon. Just nu går faktiskt "SU" före Game of Thrones som just haft säsongspremiär. 

Imorgon är det min och sambons dag. Var länge sen vi hittade på något ihop nu och planen är en promenad till stan och att luncha på något trevligt ställe. Ber till vädergudarna att vi slipper regn imorgon och att vi får njuta av lite solsken istället.



För några veckor sedan införskaffade jag två nya pelargonsticklingar som börjat blomma nu i dagarna, himla trevligt! Ska ta lite skott på dom sedan hade jag tänkt. Älskar pelargoner, de är så bra att ha att göra med och så är dom otroligt fina dessutom. Blev även en liten murgröna som fick bo i sovrummet uppepå bokhyllan så att inte katterna får tag på den, giftig som den är.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar