onsdag 4 april 2012

Jag är int bitter

Död. Det är så jag känner mig. Så himla död.

Vi har gått två korta på jobbet idag och det innebär att vi som jobbar måste täcka upp deras turer. Så inget pappersarbete alls idag, bara en massa spring fram och tillbaka vilket resulterade i en massiv huvudvärk, bland annat. Hann med en gudstjänst på jobbet idag också, håhåjaja, jag som inte ens är med i svenska kyrkan längre.

Är ledig nu i helgen men jobbar imorgon och på fredag. Insåg just att jag kommer att blir tvungen att cykla till jobbet på fredag eftersom att bussarna inte går enligt vanlig tidtabell. På fredag, långfredag alltså, kommer jag att jobba 6.45-19. LÅNG fredag. Långfredag... Ja, fy fan. Kollade just SMHI som visade på ca 8 minusgrader på fredagmorgonen. Bör jag tillägga att vi hade ett kraftigt snöfall igår och att det kommit lite under kvällen nu också? Halka, vad är det?! Bara jag cyklar i god tid och tar det lugnt så bör jag ju överleva, men det känns måttligt roligt.

Kom hem idag strax efter 20 till en riktig gomiddag som sambon hade ordnat, sedan såg vi första avsnittet av Stargate Universe som faktiskt verkar vara något att hänga i granen. Nu ska jag krypa till sängs för jag ska upp 5.30 imorgon.


AMEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar