söndag 29 april 2012

Statusrapport ifrån bunkern

Statusrapport: Sjukan ger inte med sig. Det är feber och ont i kroppen varvat med konstant ont i bihålorna och öronen plus halsen OCH en genomtäppt näsa. Allt på en gång, går det ens? Jag har ringt in mig sjuk till imorgon (första gången!) och jag är dessutom ledig tisdag och onsdag så nu ska jag få bukt med skiten har jag tänkt. Blir att ringa vårdcentralen imorgon och hoppas på att de tar emot mig, men inte fan kan de väl motsäga sig något när jag har feber från och till? Något står ju inte rätt till, det kan ju inte vara en normal förkylning.

Jag orkar i princip ingenting. Skrev upp när jag började känna av förkylningen och var tvungen att börja ta nässpray, det var 19 dagar sedan. Har alltså varit hängig från och till i nästan tre veckor. Jag bara slänger mig i soffan efter jobbet och mår pissigt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar