torsdag 5 april 2012

Thursday diary

Är gräsänka ikväll då sambon fick jobba kväll/natt. Kändes ändå lite skönt att få vara själv med tanke på hur slut jag var när jag kom hem runt 18-tiden. Har fått väldigt mycket gjort på jobbet och det känns kalasskönt. Lagom snurrigt med en "fredag" på en torsdag bara, men det var inte bara jag som var snurrig idag! Kvällen har jag spenderat med att ta hand om mig själv. Det blev att tona håret som börjat få en trist utväxt (satan vad håret växer snabbt!), bläddra i två tidningar som jag köpt med mig hem och chilla framför tv'n en stund.



Senaste dagarna i bilder...
Andkolonin vid sjukhuset.


Vår lilla bastanta primadonna.



Jobbpromenad i solen (som går ner runt 20 nuförtiden!!).


Rabatterna blomstrar. Bilden är tagen för några dagar sedan,
nu står tulpanerna nästan i blom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar