måndag 23 januari 2012

Dagens

Har haft en ledig dag nu efter min monsterjobbhelg som helt sög musten ur mig. Idag har jag mestadels sovit och kollat på tv (även sovit medan jag tittat på tv, haha), så himla skönt och välbehövligt. Nu i veckan jobbar jag tisdag-fredag sen är jag ledig helgen!

Blev även en snabbis förbi ICA där det var utförsäljning av Wet n' wild-smink och jag norpade med mig några grejor (bland annat två läppstift som jag hört gott om), hela 5 produkter för 100 kr! Annars går de på minst 60 kr styck.

Ögonskuggetrio, rosa läppglans, gråsvart ögonpenna (bra som bas vid sotning!),
läppstiften Mauve outta here och Smokin' hot pink.


Till kvällsmat blev det en supergod sallad med ruccola som bas. 

Ruccola, päron, rödlök, körsbärstomater, fetaost,
svartpeppar och olivolja med smak av citron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar